It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

 
Go Back [M] > Madshrimps > Site & Forum Feedback - Folding@Home
Speakers ... Speakers ...
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Speakers ...
View Poll Results: Online shop
Fantastisch 0 0%
Goed 2 66.67%
Gewoon 0 0%
Magertjes 1 33.33%
Bar slecht 0 0%
Voters: 3. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 5th June 2003, 11:54   #21
TeuS
 
Posts: n/a
Default

kwam doordat een paar mensen de planning niet gerespecteerd hadden :/
 
Old 5th June 2003, 12:33   #22
ThommY
 
Posts: n/a
Default

I don't care.. Maar nie overdrijven met die boxe.
 
Old 5th June 2003, 14:36   #23
Syco
 
Posts: n/a
Default

wel, ik heb al alle occ's meegedaan vanaf editie 6 en de lans van ons school www.occ.be/pih (voor 250 man). Op de 6de lan van ons school was het ook zonder boxen en nog nooit zo een saaie lan meegemaakt. Normaal is er die gezellige sfeer van al die geluidjes door elkaar en toen zat bijna iedereen met koptelefoon. Saaie, stille lan. Ik weet ook da mensen met hun gabbermuziek enorm vervelend kunnen zijn, heb er ook al genoeg last van gehad, maar een lan voor 100 man, daar zou het zeker moeten kunnen. Ge kunt de ambetante er zo uithalen. Ik vind dat je het sociale van een lan wat wegdoet als iedereen daar stil zit met koptelefoon, dan moet je al bijna teamspeak gebruiken om iets te zeggen aan elkaar...

Ik snap wel zeer goed de reden om ertegen te zijn, maar waarom altijd degene die ambetant doen de regels laten bepalen. De mensen die niet overdrijven enzo en een gezellige lan willen worden hierdoor gestraft.

Tot zover mijn bescheiden, maar wel doordachte mening.

PS: JMke en anderen, komen jullie ook naar occ?
 
Old 5th June 2003, 15:34   #24
Member
 
Join Date: May 2002
Posts: 1,202
BlackRabbit Freshly Registered
Default

Anders gewoon ingame geluiden toelaten, geen MP3s ofzo..
BlackRabbit is offline  
Old 5th June 2003, 16:05   #25
TeuS
 
Posts: n/a
Default

water bij de wijn again?

in beperkte mate, enkel toegelaten indien functioneel: een paar mensen die samen naar ne film kijken; een match die gespeeld wordt en er mensen het volgen;...

een disclaimer vermelden dat de boxen moeten uitgeschakeld worden zodra ze anderen gaan storen of gewoon nutteloos is.
 
Old 5th June 2003, 16:12   #26
Member
 
Join Date: May 2002
Posts: 1,543
DUR0N Freshly Registered
Default

ben al op occ gaan zien ja, als bezoeker, en ginder tot 12u blijven plakken, 2den dag.

speakers toelaten.
te luid-> waarschuwing
tweede keer -> ban
5.1: niet toegelaten
muziek die ons niet aanstaat: niet toegelaten
DUR0N is offline  
Old 5th June 2003, 16:17   #27
[NH]Ozy
 
Posts: n/a
Default

hmmm

k peis dat dat laatste nen lange lijst zou kunnen worden; als kik meekom speel kik toch alleen maar klassieke muziek (niks zo zalige als gefragd worden bij kerkmuziek (ben te slecht om mensen zelf af te schieten...)

Ge kunt dat natuurlijk oplossen door een grote installatie te komen en die loeihard te laten spelen hé... da iedereen ne koptelefoon moet pakken om te horen dattem aant schieten is...
 
Old 5th June 2003, 17:20   #28
the maniak
 
Posts: n/a
Default

op laatste mm8 zaten er iets verder een paar die boxen in hunne monitor hadden, en die hadden regelmatig echt slechte muziek opstaan, denk da uw tafel die ook wel hoorde want wij zaten nie zo ver van de MAD tafel af
da was wel ambetant, maar wa ik eigenlijk ook haat is 3 dagen met ne koptelefoon opzitten

dus eigenlijk zou ik wel boxen toelaten maar nie te hard, maar wel ook zorgen da iedereen ne koptelefoon bij heeft zoda ge 's nachts op u gemak kunt slapen
 
Old 5th June 2003, 17:35   #29
[M] Reviewer/HWBot *****
 
Join Date: May 2002
Posts: 3,344
RichBa5tard Freshly Registered
Default

boxen in monitor zijn in 90% van de gevallen ok voor mij, maar zoals bosw8er reeds vermeldde: liever kopzorgen besparen en die overige 10% ook uitschakelen door het niet toe te laten.
__________________
HTPC (mac osx): Mac Mini | Core Duo 1.6Ghz | 2GB DDR2 | 26\" TFT
Development (mac osx): Macbook | Core 2 2.0Ghz | 4GB DDR2 | 250GB HD
Games (win xp): E2160 @ 2.4Ghz | HD3850 OC | Asrock 4coredual-vsta | 2GB DDR2
RichBa5tard is offline  
Old 5th June 2003, 18:08   #30
Member
 
Join Date: May 2002
Posts: 1,202
BlackRabbit Freshly Registered
Default

Quote:
Originally posted by TeuS
water bij de wijn again?

in beperkte mate, enkel toegelaten indien functioneel: een paar mensen die samen naar ne film kijken; een match die gespeeld wordt en er mensen het volgen;...

een disclaimer vermelden dat de boxen moeten uitgeschakeld worden zodra ze anderen gaan storen of gewoon nutteloos is.
Is niet echt water bij de wijn, is gewoon mijn mening wat bijsturen..

Als ge langs alle kanten *pang**pang**vroem* hoort => LANpart-sfeer (gamesfeer)
Mag ook niet te luid staan (dat niet 1 iemand de rest onhoorbaar maakt - daarop toezien = lastig, I know)

MP3s enkel dmv koptelefoon.. Smaken verschillen nu eenmaal en heb geen zin om een heel weekend naar dezelfde muziek te luisteren (eendert welk genre, heb graag afwisseling.. Met gabber-like muziek moet ge echter ook niet afkomen voor mij ma bon..)

Maar uiteindelijk is het misschien beter van toch maar alles te verbieden..
ALHOEWEL:
deze LAN zal vooral met "bekend" volk te doen zijn.. (you know what I mean), dus we zullen niet meteen last hebben van "vreemden" die de boel op stelten zetten..
BlackRabbit is offline  
Closed Thread


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


All times are GMT +1. The time now is 08:07.


Powered by vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO