Madshrimps Forum Madness

Madshrimps Forum Madness (https://www.madshrimps.be/vbulletin/)
-   Hardware/Software Problems, Bugs (https://www.madshrimps.be/vbulletin/f14/)
-   -   gf4 kapot gekocht (https://www.madshrimps.be/vbulletin/f14/gf4-kapot-gekocht-574/)

PlayboY 8th August 2002 20:49

WTF!!
ok, ik zal morgen eens langs gaan, en vragen hoelang het nog duurt, ik zal dan men geld wel terugvragen :)

PNY is toch ook een goei overclocker eh?

tnx

RichBa5tard 8th August 2002 21:26

Het gaat om het merk "albatron" (taiwanees), bulk verpakking. (168€ + 17€ vervoer).

review albatron ti4200 128Mb

Gamer 8th August 2002 21:45

zo te zien heeft die kaart 4 ns geheugen van samsung.
hier kreeg ik die mem op 560 zonder artifacts met heatsinks, zonder was dat 550.
hiermee haalde ik een first page score op madonion :) (and still do ) :^D

PlayboY 10th August 2002 10:31

I'm screwed, deze morgen belde ik om te zien of ze hem al getest hadden. Ze zeiden dat ze hem gingen opsturen omdat hij wel degelijk defect was maar ze zeiden erbij dat de bios van die kaart ook niet klopte. I was like WTF? Ze gingen het aan de leverancier over laten om te beslissen of ik een vervangkaart ging krijgen. djeezes, ik heb er dus niks meegedaan en nu kan het zelfs zijn dak kan fluiten achter men geld of kaart.

jmke 10th August 2002 11:32

weet ge waarom ge artifacts had?
ze hebben bepaalde Ti4200 reeksen herflashed zodat het memory default hoger draait, niet al deze kaartjes hebben echter geheugen dat dit aankan -> artifacts

eisen stellen, niet laten doen, klant = koning
niet bellen -> langsgaan

PlayboY 10th August 2002 11:47

Quote:

Originally posted by jmke
weet ge waarom ge artifacts had?
ze hebben bepaalde Ti4200 reeksen herflashed zodat het memory default hoger draait, niet al deze kaartjes hebben echter geheugen dat dit aankan -> artifacts

eisen stellen, niet laten doen, klant = koning
niet bellen -> langsgaan

Jamaar, die gasten denken dat ik aan die bios zitten rammelen heb eh. Ik weet trouwens niet wat ik daar moet zeggen, ze zeggen gewoon dat dat zomaar niet gaat en dan sta ik daar te blinken. Ze zeiden bijv. vlakaf dat ze geen vervangkaarten hadden. en nu?

EDIT : hun site : www.lingiercomputers.be

Gamer 10th August 2002 11:52

geld terug eisen, zoniet dreigen met verdere acties.
wel beleefd blijven natuurlijk.

vader meenemen kan helpen ?
jij hebt niets aan die kaart gedaan dus dat is hun probleem.

PlayboY 13th August 2002 22:00

[QOUTE]
[qoute]Yes sure you can send us your card directly. Please send it to the address
mentioned below and put the following number on the outside of the box: RMA-Nr.:
81H02
Please enclose a copy of your invoice and a detailed error-description too.

Regards,

Florian Lobmaier
Technical Support Engineer
Gainward Europe GmbH
Bussardstr. 5
82166 Gräfelfing
Tel.: +49 (0) 89 89 839 445[/qoute]

ik heb een mail gezonden naar gainward zelf, als die piwie zegt dat ik geen nieuwe kaart krijg dan zend ik hem gewoon op.

RichBa5tard 13th August 2002 22:42

Da's natuurlijk ook een manier, maar zo moet jij minimum 2 weken wachten op een nieuwe kaart en zelf de verzendkosten betalen, terwijl die winkel dat voor je moet doen!

Heb je die kaart in de winkel gekocht, of online besteld en dan gaan afhalen?

PlayboY 14th August 2002 08:51

gewoon in een winkel, maar die gasten geven niet af.
"jamaar dat gaat zomaar niet eh"
"u begrijpt dat toch ook"

ik zou hem dan alleen maar opsturen als ik echt niets terugkrijg.


All times are GMT +1. The time now is 01:13.

Powered by vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO