![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 |
| Member Join Date: Jan 2004
![]() | Ok, mijn pa heeft voor mij wat batterijen besteld van GP powerbank en nu heeft em er een paar teveel en de leverancier wil ze niet terugnemen. Het gaat hier om 4 batterijen model C en 4 batterijen model D. herlaadbaar en NiMH samestelling, deze leveren langer stroom dan de gewone NiCa batterijen meer info vindt je hier terug : http://www.gppowerbank.be/be/body_pr...eableBatteries Ze zitten telkens per 2 verpakt. Allen nog in de originele, ongeopende verpakking, 14€ voor een pak C en 18€ voor een pak D. Dat is uiteraard goedkoper als dat ze in in de winkel liggen (-btw en - winst). GP powerbank batterijen zijn verreweg de beste op de markt, toen ik er achter vroeg op telenet en hardewaren raadde IEDEREEN mij dit merk aan.
__________________ "Welcome to the internet; where men are men, women are men, and little girls are FBI agents." |
| |
| | #2 |
| Madshrimp Join Date: May 2002 Location: 7090/Belgium
![]() | too bad about the unpopular models there, could have used some AA ones ![]()
__________________ ![]() |
| |
| | #3 |
| Member Join Date: Jan 2004
![]() | I've had that comment before But I don't think my dad will be ordering from them anymore, he got really, uhm, angry because they didn't want to take them back, otherwise I could have ordered some more for those interested.
__________________ "Welcome to the internet; where men are men, women are men, and little girls are FBI agents." |
| |