![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 |
|
| Was hier rustig naar de radio aant luisteren en komt plots zo'n extra nieuws uitzending.. zegt die madam dat de NASA geen contact meer heeft met de space shutlle Colombia. ik loop naar beneje.. zet CNN op.. ziet ge daar een hoop vuurbollekes door de lucht vliegen met nen hoop smoor erachter. En onderaan staat : Burgers in Texas hoorde een erg luide knal aan boord waren 7 astronauten en niemand weet op de cokpit nog heel is :/ |
| | #2 |
| Madshrimp Join Date: May 2002 Location: 7090/Belgium
![]() | :/ damn damn again... :/
__________________ ![]() |
| |
| | #3 |
|
| Is die nog nog naar beneden aan het storten of is die al gevallen? |
| | #4 |
|
| hij is al gevallen.. stukken liggen al over texas |
| | #5 |
| [M] Reviewer/HWBot ***** Join Date: May 2002
![]() | Damn... Ik vind het persoonlijk wel vreemd dat ze zo'n shuttle tot 50 ruimte trips laten maken, verslijt dat niet snel? Was de colombia niet de oudste?
__________________ HTPC (mac osx): Mac Mini | Core Duo 1.6Ghz | 2GB DDR2 | 26\" TFT Development (mac osx): Macbook | Core 2 2.0Ghz | 4GB DDR2 | 250GB HD Games (win xp): E2160 @ 2.4Ghz | HD3850 OC | Asrock 4coredual-vsta | 2GB DDR2 |
| |
| | #6 |
| [M] Reviewer Join Date: May 2002
![]() | da's nog altijd geen reden om zomaar te ontploffen... :/ |
| |
| | #7 |
|
| De colombia is de oudste spaceshuttle van amerika. En deze zijn onderworpen aan xtreme situaties. Zoals heel hoge temperaturen maar ook zeer lage temperaturen. En daarvan ziet het materiaal erg af. Er kan vermoeidheid op treden. Het enige is iedere keer dat die spaceshuttels terugkeren worden ze bijna volledige uit elkaar gehaald en terug in elkaar gestoken. Om ze volledig te kunnen nazien. En wat versleten is wordt dan vervangen. Silencer |
| | #8 |
|
| mjah idd.. die zou eigelijk al deze zomer gelanceerd geweest moeten zijn.. maar toen , net voor de lift-off , is lancering gecancelled omdat er scheurtjes zaten in brandstofleidingen. das zoiet gelijk MIR. super oud , maar toch nog gebruiken tot het fout loopt.Dan zijn zo'n dingen niet te vermijden natuurlijk |
| | #9 |
| Member Join Date: May 2002
![]() | nu dacht ik ff dat ge het over nen Shuttle computer had, die kleine bakskes... Dit is ontelbaar keer erger natuurlijk...ik vraag mij af hoe dit kon gebeuren... ergens een stuk dat los zat/is gekomen tijdens de lancering naart schijnt, zoals bij dienen anderen die ontploft was...
__________________ If it\'s about the time I spew green slime and masturbated with the crusifix, it was my first beer party... http://www.kernellan.be/new/sigs/sig.png Get ready for Kernellan V2 |
| |
| | #10 |
|
| bij die andereen die is neer gekomen waren er veel meer technische problemen. Bij die vorige hebben de meeste ingenieurs da lancering proberen af te zeggen omdat het niet veilig genoeg was (de behuizing van die stuwraketten was met slecht materiaal bevestigd en kon niet meteen geleverd worden) Voor commerciele redenen hebben ze hem toch maar de lucht ingestuurd. meeste mensen toen ook ontslag genomen. ik denk toch dat het zoiets was. |
![]() |