![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 |
| [M] Reviewer Join Date: May 2002
![]() | blond mopje > > > > Een blondje gaat naar een email-center, omdat ze haar moeder > eens een email sturen wil. > Medewerker: Dat kost 50 euro mevrouw. > Blondje: Zo veel geld heb ik niet, maar ik zou er alles voor doen > om toch een berichtje naar mijn mammie te kunnen sturen.....! > > Medewerker: (met opgetrokken wenkbrauw) Werkelijk alles ?!?!? > Blondje: Ja, ja, alles ! > Medewerker: Nou, dan komt u maar eens mee naar achteren. > Hij gaat naar een kamertje achterin de zaak. > Het blondje doet wat haar gezegd werd en volgt hem. > Medewerker: Kom naar binnen en sluit de deur achter je > Zij sluit de deur. > Medewerker: Ga op je knieën voor me zitten! > Ze knielt neer. > Medewerker: Open nu mijn broek..... en neem hem er uit ! > Ze twijfelt eventjes....., maar haalt hem er dan toch uit, houdt > hem met beide handen vast en wacht. > De medewerker sluit zijn ogen van opwinding, zucht eens diep en > zegt: Ga door, ga door." > Ze bevochtigd nog eens haar lippen. Dan beweegt ze haar hoofd > langzaam naar voren toe, tot dat haar gespitste lippen zich vlak voor de > optimalepositie bevinden. > Ze haalt nog eens diep adem.....en fluistert zachtjes...... > "Mamma, kun je me horen... |
| |
| | #2 |
|
| héhé en gij waard die gast zeker?:grin: |
| | #3 |
|
| dat die nu gewoon een smsje stuurt, was mij da nu |
| | #4 |
|
| ze heeft geen gsm |
| | #5 |
|
| da's al ne ouwe, was vroeger met een telefoon stond in roode oortjes als ik me niet vergis... |
| | #6 |
| [M] Reviewer Join Date: May 2002
![]() | roflol |
| |