![]() |
| | Thread Tools |
| | #1 |
| [M] Reviewer/HWBot ***** Join Date: May 2002
![]() | 't leven is mooi: - vanmorgen: langverwacht pakje toegekregen uit De, zat verkeerde inhoud in alhoewel factuur klopt. - vanmiddag: raid controller heeft kuren: al m'n data kwijt, inclusief m'n oefeningen Java die ik tegen morgen moet kunnen. - namiddag: R8500LE R.I.P. Voor een keer dat ik een deftige kaart heb... Heeft amper enkele uren gedraaid, gestorven zonder te OC'en. 150 zuurverdiende eurootjes down the drain.- vooravond: lek in WC: een plas van minstens 10 (!) cm² rond en in m'n socket. XP1700+ doorweekt door koelvloeistof. Een wonder dat ik geen vuurwerk heb gezien. - avond: WC opnieuw getest en zo intensief het lekje in het oog gehouden, dat ik totaal niet door had dat de darm uit het reservoir lag en leukjes vloeistof over al m'n kabels zat te gieten. - nacht: moederbord en socket volledig uitgekuist. PC werkt terug. Could I BE anymore lucky?. En nu volle moed: Java leren tegen morgen 8.30u. w00t... |
| |
| | #2 |
|
| wow... feel sorry for you.. veel geluk alleszins, het komt wel goed ![]() |
| | #3 |
| [M] Reviewer Join Date: May 2002
![]() | WTF, kon er nog iets verkeerd gaan ??? geluk heb je wel, spijtig van je data. |
| |
| | #4 |
![]() | auwie .. alleszins inderdaad wel goed dat je cpu en mobo het nog doen - was extra financiele setback geweest om U tegen te zeggen uke: |
| |
| | #5 |
![]() | idd, een cpu & mobo kan ik me momenteel verre van veroorloven: 'k heb al m'n spaarcentjes is die stukke R8500 gestoken. Damnit ![]() Verdomme, blijkbaar is er toch nog een slachtoffer gevallen: geluidskaart weigert alle dienst. :'( |
| |
| | #6 |
|
| damn tough luck... en die radeon hebt ge nie overclocked en toch heeft em de geest gegeven ??? |
| | #7 |
![]() | geluidskaart aangetast door gelekte vloeistof ? |
| |
| | #8 |
![]() | Well, die verkoper had gezegd dat het een retail 275/275 was, maar 't is eigenlijk een 8500LE die geflashed is naar de 8500 en voltage verhoogd door die "pencil trick". Ik ben dit pas na verkoop teweten gekomen en we hebben overeengekomen dat hij me 30 eur terugstort. @TA: nope, water is niet to ginder geraakt, maar sinds het "accidentje" werkt de digital out en de firewire verbinding niet meer. Enkel de front werkt nog, en drivers herinstalleren werkt niet. Drivers zeggen "geen Audigy gevonden"... damn, damn, damn... |
| |
| | #9 |
![]() | rare situatie ... k ga er van uit dat je heel de kaart en alle verbindingen grondig gereinigd hebt ![]() -> testen op andere pc (zal wrschnlk zelfde problemen geven aan uitleg te merken denk'k) ... indien zelfde: nog onder garantie? |
| |
| | #10 |
| Madshrimp Join Date: May 2002 Location: 7090/Belgium
![]() | hmm unclean R8500 zaakje :'(
__________________ ![]() |
| |
![]() |