It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

Go Back [M] > For Sale - LAN Parties - Other > Off-Topic Hangout
can't get no sleep can't get no sleep
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

can't get no sleep
Closed Thread

Thread Tools
Old 11th August 2003, 04:52   #1
TeuS

Default can't get no sleep

naar bed gegaan om halftien en om twee uur al weer wakker. wat gechat met wie online was (onder andere BonBon), net naar taxi 3 gekeken.
chance dat ik niet moet werken, want daar gaat men bioritme.... just gelijk jetlag

Old 11th August 2003, 10:56   #2
Xploited Titan

Gisteren van 9u tot 22u Freelancer gespeeld, ben ondertussen wa o mijn klavier, volop in spel in slaap gevallen Pas om 23u in slaap gevallen (en om 5u30 weer op :grum: :grum: ).... Zit hier voor mijn vakantiejob.... Muggen zijn geen probleem meer (door de hitte en mijn computer is't boven de 30C tot rond 24u), maar mijn muren zijn bekleed met kurkplaten en sindsdien komen er altij wespen om er wa van af te knabbelen, en 't is nie plezant om wakker te worden met een wesp op a neus.........

Old 11th August 2003, 11:43   #3
Madshrimp

jmke's Avatar

jmke has disabled reputation

Zondag 10-15 RedBulls gedronken

is niet echt slaapbevordelijk
Old 11th August 2003, 14:14   #4
silencer

ik heb ook niet geslapen, maar ik moest er al om 3.30 uit, vakantiejob. En daar viel ik bijna inslaap door den airco op het werk, lekker fris.

Old 11th August 2003, 14:17   #5
Roswell

Vanmorgen om 2u naar the postman beginnen kijken... om 4.30 film op pauze gezet en mij gedraaid... om 7.30 wakker omdat raam wagenwijd openstond en het begon te regenen!
geen oog meer toegedaan.

Old 11th August 2003, 17:53   #6
ModdiN MansoN

I slept like a baby

Old 12th August 2003, 04:32   #7
DeathKnight

Ik kwam zondag thuis en heb nog filmpje gekeken met Gill. Dan gaan slapen en was maandagochtend mooi op om zeven uur. (Gill moest gaan werken, ik niet.)

Wel fijn zo'n lange dag, maar nu duurt hij wat TE lang (is half vijf 's nachts en zit hier nog klaarwakker). Maar kom, kan de tijd goed gebruiken met overvolle schijven

Old 13th August 2003, 15:32   #8
cR00zIFI><3r

slapen is moeilijk als je een gebroken duim in de plaaster hebt...
focking veel te warm :grum:

MOD: gamen is trouwens nog moeilijker...ik verveel me steendood :wtf: en tergste is dak op reis vertrek...
byebye fun holiday

Old 13th August 2003, 15:58   #9
Da_BoKa

3 jaar terug voor 2 maand in de plaaster gezeten omdak met de velo gaan rijden was ( was een van de eerste mooie dagen van de vakantie )

ben uiteindelijk met die arm wel weest gaan karten en paintballen

btw was juist boven mijn pols waar de 2 botten gebroken waren en lichtjes verschoven

breetz

Old 13th August 2003, 17:05   #10
Tyrael

van gans de madlan niet geslapen - en de zondagnacht pas om 3u gaan slapen :x. Nu begint m'n bioritme wat terug te komen.

Closed Thread