| |||||||||
![]() | ![]() |
![]() |
| Thread Tools |
![]() | #1 |
Member Join Date: Aug 2008 Location: Belguim => Zulte
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() Yeeps all ^^ ik heb een paar vragen (onrechtstreeks in verband met mijn thesis). Maar waar kan je een dewar aankopen? Ik heb al prijzen gezien waarvan ik zou gaan weglopen ![]() En hoe zit het eigenlijk met druk opbouw in zulke vaten hoe gaat dit in zijn werk? groetjes, nigel |
![]() |
![]() | #2 |
Member Join Date: Apr 2009 Location: wervik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() bij praxair te menen vragenze voor nene dewar het volgende LD 35 Dewar ( 35 l ) : 867 € zonder btw LD 50 Dewar ( 50 l ) : 1257 € " " Levertermijn : 6 weken hoe dat het zit met de druk opbouw da weet ik niet |
![]() |
![]() | #3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() hmm die dingen kosten dus echt stukken van mensen ^^ thx voor de info ![]() |
![]() |
![]() | #4 |
| ![]() kunt denk ik best is op zoek gaan naar bedrijven waar ze zo'n dingen gebruiken ![]() |
![]() | #5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() hmm intresant idee ![]() nu nog bedrijven zoeken die dit gebruiken ![]() Kennis van mij zei iets van naar den apotheek gaan die zouden hier ook gebruik van maken om samples op te slaan.. zou dit mogelijk zijn ![]() |
![]() |
![]() | #6 |
Member Join Date: Apr 2009 Location: wervik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() dat zou idd kunnen.maar bij dokters en ziekenhuizen kunde mss ook wel terecht |
![]() |
![]() | #7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() zal ik eens nakijken. ![]() |
![]() |
![]() | #8 |
[M] Reviewer Join Date: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() Pm Blind eens Nigel, die had ergens een contact in Nederland voor rond de 400-500 euro incluis BTW... Ik zal ook nog eens sjekken, zou er ook eentje willen hebben (eens het Praxair dilemma van de baan is)
__________________ ![]() |
![]() |
![]() | #9 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() Quote:
![]() En Praxair dilemma, alsek vragen mag ![]() | |
![]() |
![]() | #10 |
[M] Reviewer Join Date: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() bureaucratisch voutje, komt wel goe
__________________ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noob LN2, Dewar questions | Expat GriZ | Hardware Overclocking and Case Modding | 3 | 7th March 2009 19:53 |
P4 hyperthreading & mem timings vragen | Stigmata | Hardware/Software Problems, Bugs | 34 | 6th November 2003 22:35 |
enkele vragen mbt pentium 4 + rimm | The Senile Doctor | Hardware/Software Problems, Bugs | 13 | 26th May 2002 20:29 |
Thread Tools | |
| |