| |||||||||
![]() | ![]() |
![]() |
| Thread Tools |
![]() | #1 |
| ![]() Hello, Ik verkoop mijn BH5 kitje. Ik heb deze overgekocht van Jort- in deze thread. Ik dacht eerst dat er een latje corrupt was, maar dit lag aan mijn DFI mobo. (Bios probleem) Ik heb het zo gezegde defecte latje terug naar Jort- gestuurd en die heeft het getest met het resultaat dat het nog perfect werkt. (Misschien kan Jort- dit ff bevestigen) Maar ondertussen had ik mijn G-Skill besteld en gekregen. Daar dat deze niet samen willen werken met mijn DFI mobo ga ik mijn TwinMos BH5 setje verkopen. Ik heb er €95 exclusief voor betaald dit is dan ook de richtprijs voor mijn setje. Gelieve exclusief te bieden, en op een ordentelijke manier. Geen Off-topic en al van die gezever. Einddatum is 48u nadat de €95 exclusief bereikt is. De testresultaten van Jort- met dit kitje: Testsysteem : 3200+ venice Ocz 520W psu Dfi RDX 200 + laatste bios 120mm fan boven ram 22° kamertemp Twinmoss dual channel kit 2X512mb 255 mhz 3.3V 1M 251 mhz 3.3V 4M 260 mhz 3.5v 1M Staat ook op: Telenet Arena51 Tones Loveno Madshrimps |
![]() | #2 |
| ![]() Bod van €95 van logger op Telenet. |
![]() | #3 |
| ![]() Bod 100E op telenet door StroumpH. |
![]() | #4 |
| ![]() Bod 110€ op telenet door StroumpH |
![]() | #5 |
Madshrimp Join Date: May 2002 Location: 7090/Belgium
![]() | ![]() die bied op zen eentje ofzo?
__________________ ![]() |
![]() |
![]() | #6 |
| ![]() Ik heb enkel het laatste bod geupdate op ieder forum. ![]() Me lazy. |
![]() | #7 |
| ![]() Thread mag gesloten worden. Winnende bod van StroumpH €120excl. |
![]() | #8 |
Member Join Date: Jun 2004 Location: mechelen(belgium)
![]() | ![]() thread zelf sluiten ![]()
__________________ watercooling, chilled water,direct phase change, cascade, custom modding |
![]() |
![]() | #9 |
| ![]() Aah gevonden ![]() |
![]() | #10 |
Madshrimp Join Date: May 2002 Location: 7090/Belgium
![]() | ![]() every forum should be configured like this; when will they learn? ![]()
__________________ ![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
| |