It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

 
Go Back [M] > For Sale - LAN Parties - Other > Mad Bargains
interesse IA bij Cosh? interesse IA bij Cosh?
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


interesse IA bij Cosh?
Closed Thread
 
Thread Tools
Old 1st July 2003, 11:51   #21
Horla
 
Posts: n/a
Default

Ik wil meedoen maar vertrek donderdag op vakantie voor twee weken. Als ik tegen dan weet of het doorgaat en kan bestellen (en betalen) dan heb ik mijn gerief ongeveer wanneer ik terugkom veronderstel ik? Maar zou het dus wel vrij snel moeten weten.
 
Old 1st July 2003, 16:37   #22
Member
 
Join Date: May 2002
Posts: 1,343
TerAngreal Freshly Registered
Default

zoals de zaken er nu voor staan wil'k dit wel ff "snel" organiseren

hou er wel rekening mee da'k overdag onmogelijk kan antwoorden dezer dagen aangezien 'k vakantiejob doe ...

vanavond meer, eerst doesjen
TerAngreal is offline  
Old 1st July 2003, 22:28   #23
Scyver
 
Posts: n/a
Default

wil toch nog iets bestelle...back in the IA dus
 
Old 1st July 2003, 23:09   #24
Horla
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally posted by TerAngreal
zoals de zaken er nu voor staan wil'k dit wel ff "snel" organiseren

hou er wel rekening mee da'k overdag onmogelijk kan antwoorden dezer dagen aangezien 'k vakantiejob doe ...

vanavond meer, eerst doesjen
Al iets meer? Morgen is zo ongeveer laatste dag dat ik kan bestellen en betalen. Donderdag moet ik uitslag gaan halen (en ouders zware tweede zit uitleggen ) en vrijdagmorgen vertrek ik.
 
Old 1st July 2003, 23:19   #25
Scyver
 
Posts: n/a
Default

Indien ik niet meer online zou komen, heb volgende nodig

Watercool Heattransformer Double-Blende (14.90)

Greetz
 
Old 2nd July 2003, 00:07   #26
Member
 
Join Date: May 2002
Posts: 1,343
TerAngreal Freshly Registered
Default

owkido ... dit zal leuk worden om nog te regelen

dus - inkoopactie wordt gehouden

maar ... deze keer heb'k véél minder tijd om heel die affaire in 't oog te houden en te regelen, dus ga'k ook minder soepel kunnen zijn qua betalingen en dergelijke ... dus lees deze post ne keer goed door en volg deze thread nauwkeurig!

updates / wijzigingen / info wordt via deze thread gegeven ... alles zal hier duidelijk komen te staan, dus mensen - ik vraag ni veel, mah dit wel - kom hier regelmatig eens langs en lees alles!
in't verleden al een paar keer last mede gehad omdat dit niet consequent gebeurde ... catch meh drift?


orders dienen gestuurd te worden naar terangreal@madshrimps.be

nu - wat moet juist in die mail staan?
  • nickname
  • naam
  • (verzendings)adres
  • complete order + prijzen (controle voor mij)
  • verzending of afhaling *

even terzijde : verzendingskosten gaan wederom afhankelijk zijn van het gewicht en de grootte van je bestelling ... ik reken géén extra kosten aan op welk onderdeel van de bestellingsprocedure dan ook, de uiteindelijke meerkost die jij (als "end-user") betaalt voor verzending ligt zeker lager dan wat het je zou kosten indien je rechtstreeks bij CosH bestelt, en wordt berekend aan de hand van de prijzen die de belgische post op dat moment hanteert ...

on to dze next part : betaling ...

geld dient zo snel mogelijk na 100% zeker te zijn van je bestelling gestort te worden op rekeningnummer 733-0142456-90

op naam van
Hannes Geeraerts
Jan van de Wervelaan 60
2660 Hoboken

dit is belangrijk: vergeet de volgende vermelding er niet bij te zetten ... "nick + CosH" (zonder de aanhalingstekens)

vwala ... nu rest mij enkel nog de verduidelijking / benadrukking van een paar punten:

- tijdsspanne ... ik ga morgen even kijken wat een realistische duur is om de orders aan te nemen ... vanaf die uiterste datum geef'k nog een paar dagen de tijd om alle betalingen binnen te krijgen, en dan wordt er besteld ...
- indien iemands betaling niet zichtbaar is VOOR de vastgestelde datum wordt zijn bestelling geannuleerd ... hier kan'k dus deze keer niet al te soepel in zijn
- betaling naar CosH toe zal per overschrijving gebeuren ... resultaat : vanaf bestelling door te sturen reken ik op anderhalve week tot die hier is
- ik mail morgen naar herr Meier (shopkeeper) met de vraag of hij speciale aanbiedingen of iets dergelijks voor ons heeft

that's it for now ... lees deze post nog nekeer door asjeblief, zodat je zeker niets mist
indien er mij iets te binnen schiet zal'k het hier zo snel mogelijk laten weten (zoals gezegd), dus - nogmaals - hou deze thread goed in't oog!



* afhalen kan gebeuren te Hoboken en/of Kontich, allebei dichtbij Antwerpen gelegen
TerAngreal is offline  
Old 2nd July 2003, 18:19   #27
quarantaine
 
Posts: n/a
Default

hmm gaat iets te snel voor mij. had gehoopt op begin augustus ergens.
vooral qua financien zit het niet mee aangezien er iemand heeft afgehaakt voor een 2dehands pc die normaal verkocht was :s

kan je eens een definitieve deadline zeggen?


anywayz, als ik de deadline niet kan halen ga ik denkelijk eens bij aquacomputer ofzo bestellen.
 
Old 2nd July 2003, 19:33   #28
Member
 
Join Date: May 2002
Posts: 1,343
TerAngreal Freshly Registered
Default

deadline ... definitieve orders binnen over exact 7 dagen - dus op 9 juli ... betaling 12 juli dan

iemand hierr problemen mede?
TerAngreal is offline  
Old 2nd July 2003, 19:44   #29
Vorda
 
Posts: n/a
Default

Iets te laat voor mij, maar als je me enig idee kan geven wat Herr Meier zou kunnen aanbieden, weet ik of het het w8en waard is
mss de aanbieding van vorige actie ofzo?
 
Old 2nd July 2003, 20:43   #30
Scyver
 
Posts: n/a
Default

vertrek 14/7 voor 15 dage wat gebeurt er met pakje dan? of tegen dan nog niet hier?

Greetz
 
Closed Thread


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
[IA] Interesse in gekleurde premade-UTP (CAT5e/CAT6) kabels? BlackRabbit Mad Bargains 0 29th March 2005 21:39
IA bij cosh.ag (waterkoeling) Evangeliz Mad Bargains 19 4th December 2003 19:09
koper (Cu) plaat, iemand interesse? gommer Mad Bargains 30 9th September 2003 22:58
koper (Cu) plaat, iemand interesse? gommer Mad Bargains 0 10th August 2003 20:44
interesse cascade waterblock? quarantaine Mad Bargains 1 19th July 2003 18:57
wanneer volgende Cosh IA? quarantaine Mad Bargains 3 28th June 2003 00:49
Mad ordering: CosH roundup TerAngreal Mad Bargains 175 21st May 2003 11:21
mad ordering : CosH revisited ! TerAngreal Mad Bargains 63 21st April 2003 14:16
Bestellen bij funcomputer.de Comma^ Mad Bargains 6 11th January 2003 23:50
Nog iemand bij wie de OC niet goed lukt... ChAoS Overlord Hardware Overclocking and Case Modding 10 15th December 2002 17:08

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


All times are GMT +1. The time now is 10:23.


Powered by vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO