It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

 
Go Back [M] > For Sale - LAN Parties - Other > Mad Bargains
IA CSP750 pompen IA CSP750 pompen
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


IA CSP750 pompen
Closed Thread
 
Thread Tools
Old 31st May 2004, 20:53   #11
kristos
 
Posts: n/a
Default

'k zen precies te laat, er staat bij "terminé" en ik zie geen formulier meer om te downloaden ...
 
Old 31st May 2004, 20:58   #12
Xploited Titan
 
Posts: n/a
Default

Ik heb u mijn adres in pm opgestuurd...

zoek mij op MSN op, ik stuur het u op, ik ga nog aan de organisator vragen ivm u...
 
Old 1st June 2004, 12:11   #13
Xploited Titan
 
Posts: n/a
Default

Kristos, vul dit in en stuur het op, het is niet te laat...
 
Old 1st June 2004, 12:18   #14
Xploited Titan
 
Posts: n/a
Default

En vergeet niet te zeggen dat je een overschrijving gaat doen 'virement'... en schrijf het geld onmiddelijk op...
 
Old 1st June 2004, 14:10   #15
kristos
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Total fdpin
wat moet ik hier invullen?

is dat de totale prijs zoals die op dat .xls document vermeld staat of is dat iets anders? moet daar nog het bedrag bijgeteld worden voor de kolipost in Belgie?

Ik moet toch maar gewoon dat documentje invullen en terugsturen (naar silirius) hé, nix anders?

sorry voor de vele vragen maar mijn frans is maar zozo

voorlopig ziet het er zo uit:
Quote:
Commande ? (remplacer X par le nom de votre CG)

DOCUMENT DUMENT COMPLETE A RENVOYER A cgcsp750@free.fr RAPIDEMENT.

/!\ A LIRE INTEGRALEMENT /!\



PSEUDO : kristos

NOM : Vanderperren
Prenom : Kristiaan
Adresse : Korte Herendaalstraat 16A
Code postal : 3210
VILLE : Lubbeek

Pays: Belgique

N‹ de telephone : 0495/43-79-39

E-mail valide : klptzyxm@hotmail.com


Detail des produits commandes (references CG et nombre) :

1 x CSP-X2 1/2"


Total fdpin : 73,68€ (prix total dans la document .xls) 77,4€ (le prix de colipost en Belgique inclus)
par virement



Je soussigne Mr Vanderperren declare m'engager a ne pas intenter une quelconque procedure juridique ou financiere conformement a l'article 1276 et 2052 du code civil envers Mr Antonin Meignan portant respectivement le pseudonyme Melpheos du forum Nokytech.net, et le degager de toutes responsabilites en cas de perte ou de deterioration des produits commandes ci-dessus par et pendant leur transport du domicile de Mr Antonin Meignan a leur adresse de destination.
Dans le cas ou la commande serait annulee Mr Antonin Meignan s'engage a rembourser dans les meilleurs delais les participant a la CG.

Sous les memes conditions, je m'engage a ne pas intenter une quelconque procedure juridique ou financiere envers Mr Henry Francois dans le cadre du regroupement en Belgique.


Fait a Lubbeek
En date du 01/06/2004

Pour servir et valoir ce que de droit.
 
Old 1st June 2004, 16:52   #16
Xploited Titan
 
Posts: n/a
Default

Achter 'commande' (eerste lijn) moet je nog kristos zetten... Je moet alleen de prijs zetten die op de xls file is... (voor de kilopost ga ik eens vragen, misschien moet je idd bijvoegen...)

Je moet het opsturen naar het adres dat melpheos in zijn eerste (of tweede of derde ) post gezet heeft... iets zoals CGCSP750@free.fr denk ik, maar je zou moeten checken... Oftewel stuur ik het direct naar melpheos zelf...

Sorry voor de late reply...
 
Old 2nd June 2004, 03:41   #17
kristos
 
Posts: n/a
Default

thx a lot titan without you, I probably would have missed the boat
 
Old 2nd June 2004, 08:38   #18
Xploited Titan
 
Posts: n/a
Default

No problem, it's a pleasure to help people
 
Closed Thread


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
C-Systems CSP750 Liquid Cooling Pump Sidney Hardware Overclocking and Case Modding 4 26th May 2004 06:47
C-Systems CSP750 Brushless DC Pump Review @ MODTHEBOX jmke WebNews 0 25th May 2004 23:15
C-Systems CSP750 Liquid Cooling Pump @ SystemCooling jmke WebNews 1 25th May 2004 18:12

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


All times are GMT +1. The time now is 21:36.


Powered by vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO