It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

Go Back [M] > For Sale - LAN Parties - Other > Off-Topic Hangout
SATURN en security poilitiek SATURN en security poilitiek
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

SATURN en security poilitiek
Closed Thread

Thread Tools
Old 30th July 2011, 21:17   #1
suy

Default SATURN en security poilitiek

Daarstraks ging ik naar Saturn Wilrijk. Ik ben van plan twee monitors te kopen. En zeker omdat ik 2 monitors ineens koop, wil ik eerst wat info over deze monitors opzoeken. Om de kunnen onthouden welke monitors ze zoal verkochten bij Saturn, had ik (enkel) de papiertje met de monitor gegevens+prijs gefotografeerd van een 5 tal monitors.
Toen ik iets verder in de winkel rondlep, kwam ineens iemand van de security bij mij, en vroeg me dat ik de foto's dadelijk zou wissen. Op de vraag waarom , kon hij niet echt antwoorden. Ben toen naar een verkoper gegaan, met de vraag waarom dit niet mocht. Die had ook niet echt een antwoord ('wij hebben die kaartjes zelf gemaakt en zo .... dus dat mag niet).
Hij wilde het wel opschrijven voor mij... Wel toen was mijn zin wel over...
Wat is nu het verschil tussen zo'n prijskaartje overschrijven en er een fto van nemen... Op zo'n kaartje staan meer gegevens over de monitor, type en grootte, helderheid enz..., dus gegevens van de fabrikant PLUS de prijs) Dit is toch geen staatsgeheim??????

Last edited by suy : 30th July 2011 at 21:19.

Old 31st July 2011, 00:30   #2
Member

Jerre Freshly Registered

Quote:
Originally Posted by suy View Post

Daarstraks ging ik naar Saturn Wilrijk. Ik ben van plan twee monitors te kopen. En zeker omdat ik 2 monitors ineens koop, wil ik eerst wat info over deze monitors opzoeken. Om de kunnen onthouden welke monitors ze zoal verkochten bij Saturn, had ik (enkel) de papiertje met de monitor gegevens+prijs gefotografeerd van een 5 tal monitors.
Toen ik iets verder in de winkel rondlep, kwam ineens iemand van de security bij mij, en vroeg me dat ik de foto's dadelijk zou wissen. Op de vraag waarom , kon hij niet echt antwoorden. Ben toen naar een verkoper gegaan, met de vraag waarom dit niet mocht. Die had ook niet echt een antwoord ('wij hebben die kaartjes zelf gemaakt en zo .... dus dat mag niet).
Hij wilde het wel opschrijven voor mij... Wel toen was mijn zin wel over...
Wat is nu het verschil tussen zo'n prijskaartje overschrijven en er een fto van nemen... Op zo'n kaartje staan meer gegevens over de monitor, type en grootte, helderheid enz..., dus gegevens van de fabrikant PLUS de prijs) Dit is toch geen staatsgeheim??????
alternate is om de hoek
Jerre is offline  
Old 31st July 2011, 10:20   #3
GAMEKINGZ

waarschijnlijk zijn ze bang dat je foto's doortstuurt ofzo en dat de andere winkels het dan bijv hetzelfde maken enz. Maar ik vind ook niet kunnen. Maarja kan je beter kijken of ze een webshop hebben en anders maar naar een andere winkel gaan.

Old 31st July 2011, 14:11   #4
suy

Default Saturn, sjoemelen???

Quote:
Originally Posted by GAMEKINGZ View Post
waarschijnlijk zijn ze bang dat je foto's doortstuurt ofzo en dat de andere winkels het dan bijv hetzelfde maken enz. Maar ik vind ook niet kunnen. Maarja kan je beter kijken of ze een webshop hebben en anders maar naar een andere winkel gaan.
tja, maar allez wat er op staat, komt van de fabrikant va, de monitor, behalve de prijs natuurlijk. Op hun website is geen webshop, dus,...

Of ze sjoemelen met hun prijzen... op het prijskaartje zetten dat de de oude prijs xxx was, en nu yyy, terwijl dit niet zo is?

Enin, ik begrijp er niks van... je mag de prijskaartjes overschrijven, maar niet fotograferen... ik voel me net in het vroegere oost-duitsland...

Old 31st July 2011, 14:33   #5
Madshrimp

jmke's Avatar

jmke has disabled reputation

Saturn is dan Duitse winkel... hmmm interesting
conspiracy?
Old 1st August 2011, 23:39   #6
suy

Quote:
Originally Posted by jmke View Post
Saturn is dan Duitse winkel... hmmm interesting
conspiracy?
ja, ik dacht van wel,...

Allez, 't is toch belachelijk... In deze tijd, ... het digitale tijdperk... Ik vroeg me nog af of als die verkoper de gegevens voor mij overgeschreven zou hebben, ik dat papiertje waarop hij het geschreven had, of ik dat dan had mogen fotograferen?

Old 6th August 2011, 23:55   #7
OCTB Crew

jort's Avatar

jort Freshly Registered

bij Vandenborre staat er idd meer te lezen dan prijs en gegevens
dus dit zal bij saturn wss ook zo zijn.

netto prijs enz ...