It appears you have not yet registered with our community. To register please click here...

Go Back [M] > For Sale - LAN Parties - Other > Off-Topic Hangout
Could I BE more lucky? Could I BE more lucky?
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Could I BE more lucky?
Closed Thread

Thread Tools
Old 1st June 2002, 10:16   #21
[M] Reviewer/HWBot *****

RichBa5tard Freshly Registered

Quote:
Originally posted by calantak
aiaiaiaiaiaiaiaiaiaaaaaaaaai

wie is die gast al om te beginnen?
some nice boycotting would be cool.
het hoort niet dat iemand iets verkoopt als zijnde een 275/275 die dan blijkt een adaptatie te zijn...
kawa van B2OC.

Ik vond dit ook fraude, en van zodra ik het vernomen had (was puur geluk, ik kwam een oude post van hem tegen waarin hij vermeldde z'n LE geflashed is naar een retail, had het anders nooit geweten) heb ik contact met hem opgenomen. Ik stelde voor dat hij ofwel het kaartje terugnam met verzendingskosten voor zijn rekening, ofwel dat hij een deel terugstort. Hij heeft het 2de gedaan, dus het is op een geciviliseerde manier opgelost.

Door het vervoer is er iets misgelopen met die voltmods en liep het niet meer stabiel op 275/275. Pogingen om dit terug op normaal te zetten zijn mislukt. Kaartje is nu stuk... back to GF DDR. :'(

Als ik hier geen garantie op krijg stop ik met oc'en, 't is misschien brute pech maar zulke financiŽle tegenslagen kan ik niet echt dragen.

@DURON: idd, die oplossingen geleiden zo goed als niet, maar aangezien dat er al veel vuiligheid in zit (stof, kalk, .. cola ) mag ik toch van geluk spreken dat die niet stuk is.
RichBa5tard is offline  
Old 1st June 2002, 11:12   #22
[M] Reviewer

DUR0N Freshly Registered

Quote:
Originally posted by RichBa5tard

Als ik hier geen garantie op krijg stop ik met oc'en, 't is misschien brute pech maar zulke financiŽle tegenslagen kan ik niet echt dragen.
Wie is er hier de mecenas van wacht?
DUR0N is offline  
Old 1st June 2002, 12:11   #23
jASjE

is die radeon echt totaal ni te maken? desnoods in het fabriek, dat mag toch een paar tientallen euro's kosten, je bent dan toch tenminste geen ganse kaart kwijt?

wat is er eigenlijk aan mis? valt er uiterlijk iets op te bespeuren?

Old 1st June 2002, 12:59   #24
deronny

innige deelneming richyB
gelukkig leek uwe java toch goe te gaan deze morgend
hopelijk garantie he

Old 1st June 2002, 14:26   #25
vegeta

ow sowwy to hear that.
gewoon ff uitgomme die lijn zou ik zegge.
en ze gaan toch ni merke indien er geen zichtbare volmods bij zijn

Old 1st June 2002, 15:56   #26
[M] Reviewer

DUR0N Freshly Registered

Quote:
Originally posted by vegeta
ow sowwy to hear that.
gewoon ff uitgomme die lijn zou ik zegge.
en ze gaan toch ni merke indien er geen zichtbare volmods bij zijn
en niet vergeten de bios terug te flashen (als er nog garantie IS natuurlijk)

gl
DUR0N is offline  
Old 1st June 2002, 16:01   #27
TeuS

Quote:
Originally posted by RichBa5tard

kawa van B2OC.

Ik vond dit ook fraude, en van zodra ik het vernomen had (was puur geluk, ik kwam een oude post van hem tegen waarin hij vermeldde z'n LE geflashed is naar een retail, had het anders nooit geweten) heb ik contact met hem opgenomen. Ik stelde voor dat hij ofwel het kaartje terugnam met verzendingskosten voor zijn rekening, ofwel dat hij een deel terugstort. Hij heeft het 2de gedaan, dus het is op een geciviliseerde manier opgelost.

Door het vervoer is er iets misgelopen met die voltmods en liep het niet meer stabiel op 275/275. Pogingen om dit terug op normaal te zetten zijn mislukt. Kaartje is nu stuk... back to GF DDR. :'(

@DURON: idd, die oplossingen geleiden zo goed als niet, maar aangezien dat er al veel vuiligheid in zit (stof, kalk, .. cola ) mag ik toch van geluk spreken dat die niet stuk is.
wees gewoon wat voorzichtiger, RB...
ik heb gelezen van je mislukkingen, kijk gewoon uit met je voltmods hť
en verkwist al je geld niet zo

Old 1st June 2002, 17:02   #28
[M] Reviewer/HWBot *****

Quote:
Originally posted by DUR0N

en niet vergeten de bios terug te flashen (als er nog garantie IS natuurlijk)

gl
Hoe ga jij de bios flashen van een kaart die stuk is?

'k mag wel nog van geluk spreken dat deze kaart aangekocht is bij tones, ze zijn daar redelijk soepel met garantie. Ik heb daarnet een mailtje teruggekregen van hun en het zou waarschijnlijk geen probleem zijn als de standaardkoeler er niet meer op staat. Die voltmod is gewoon een beetje grafiet, dus die valt simpel weg te gommen.

@jasje: niets op te bespeuren buiten dat de standaardkoeler verwijderd is. Deze is niet in mijn bezit.

@deronny: java was easy

@Teus: voltmod was reeds toegebracht bij aankoop. Ik ga heus niet een 1 dag oud kaartje beginnen te voltmodden als dit niet nodig is. :grum:
RichBa5tard is offline  
Old 1st June 2002, 21:51   #29
DJ-EviL

FOCKING **** als ge zo een dag hebt hť

kvoel me u mee

Old 15th June 2002, 14:40   #30
[M] Reviewer/HWBot *****

Nonde, 'k kom net terug van tones.be waar ik het kaartje heb binnen gedaan:het gaat 4 tot 8 weken duren voor ik een RMA krijg. :grum:

Dit GF DDR'ke gaat afzien de komende weken. :grin:
RichBa5tard is offline  
Closed Thread